Viimeinen päivä CT:ssä on hieman haikea. Minulla on ollut todella mukava viikko Allan, Johannan, Carinan, Alinan ja Dr. Freitagin kanssa. Lisäksi näistä modaaliteeteista CT on ehdottomasti suosikkini. Se on teknistä ja nopeatahtista.  Alapuolella kuvassa Johanna.


saksa14s.jpg

Perjantai on myös PRT-päivä. Muutama muu tutkimus on välissä, mutta pääasiassa koko päivä on PeRTtiä. Tavallaan se on hieman yksipuolista, mutta homma kuitenkin rullaa aika kivaan tahtiin. Pyörin välillä kuvaushuoneen puolella potilashoitajan apuna ja osan päivästä istun koneella kuvaamassa. PeRTit menevät aika rutiinilla jo ja Dr. Freitag vaikuttaa tyytyväiseltä.

Viikon aikana olen keskustellut aika paljon Dr. Freitagin kanssa eri tutkimusmenetelmistä, tutkimusindikaatioista ja tutkimusten erilaisuudesta Suomessa ja Saksassa. Hän vaikuttaa olevan hyvin kiinnostunut minun näkökulmastani heidän työhönsä.

Päivän päätteeksi kiitin Allaa yhteistyöstä – hän on ohjannut erinomaisesti. Ensi viikolla olen sitten alakerrassa magneetissa...niin nopeasti menee aika täällä...  Alapuolella kuvissa Alla ja Carina.

saksa15s.jpg    saksa16s.jpg

Ajelen bussilla Schlangeniin ja syötyäni käyn päiväunille. Marjut tulee herättämään minua jossain vaiheessa ja kertoo, että Maren tulee hakemaan minua heille noin tunnin päästä. Myöhemmin sitten Maren ilmestyy polkupyörällä ja kävelemme yhdessä heille. Jan on kotona ja kertoo, että pari hänen ystäväänsäkin on vielä tulossa. Suunnitelmissa on pelailla jotain ja jutella mukavia.

Vähän ajan päästä saapuu kaksi Janin naispuolista ystävää. Pelailemme pari tuntia ja keskustelemme siinä lomassa kaikesta. Toinen tytöistä, Svenja, on väsynyt ja hieman hysteerinen. Minäkin alan pilkkiä vähän kymmenen jälkeen, joten illanvietto ei veny mitenkään erityisen pitkään. Jan saattaa minut kotiin yhdentoista maissa ja rojahdan suoraan sänkyyn.